Baconben sült sajttekercs

5-10 perc alatt elkészíthető vacsora vagy reggeli ötlet. Ropogós sült bacon, olvadozó sajt... hmmm, isteni finom! Mindenképp próbáljátok ki!
Néhány hónappal ezelőtt láttam meg egy külföldi oldalon és rögtön megtetszett, mert annyira kívánatos volt a róla készült fotó - el is mentettem ezt az ötletet, hogy ne felejtsem el, hisz' millió új recept várakozik kipróbálásra a magazinjaimban, könyveimben, interneten. (Megrögzött gasztro magazin és süteményes könyv vásárló vagyok, a konyhapolcaim roskadoznak a könyvektől - csak lenne már több időm a sütögetésre!)  Mivel a kisfiammal ma reggel olyan nehezen tudtuk eldönteni, hogy mit reggelizzünk, eszembe jutott ez a finomság. A férjem akkor már elindult dolgozni, így Ő csak most látja itt a monitoron keresztül a fotókat és biztos szemrehányóan nézi, neki vajon mikor készítek ilyet.  (Tudom, hogy szereted nézegetni a blogomat, úgyhogy tuti, ezt a bejegyzést is észreveszed majd. Ne aggódj, Neked is elkészítem. :))


A pöttyös kézműves kerámiák megtalálhatók a webáruházban az alábbi linken:





Hozzávalók:
4 személyre
8 szelet friss kenyér 
(bármilyen: fehér kenyér, barna kenyér, teljes kiőrlésű...)
8 szelet bacon
8 szelet cheddar sajt
(vagy bármilyen hasonló állagú sajt: trappista, edami, gouda)

+ a sütéshez pici vaj




Elkészítés:
1. A kenyérről levágjuk a héját (nagyjából négyzet alakúra vágjuk a kenyeret (vagy olyasmi nagyságúra, amilyen a szelet sajtunk). Majd a nyújtófával kicsit kinyújtjuk, lelapítjuk.
2. A kenyérszeletre ráhelyezünk egy szelet sajtot, szorosan feltekerjük, majd körbetekerjük egy szelet baconnel és összetűzzük egy fogpiszkálóval.
3. A serpenyőben pici vajat olvasztunk és közepes vagy alacsony lángon megsütjük a tekercseket - közben forgatjuk őket, hogy minden oldala szép pirult legyen és a sajt is olvadni kezdjen.
4. Forrón tálaljuk, és friss paradicsommal, paprikával csoda finom!!







Jó étvágyat!

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta! Szerintem nem csak a férjed fog rá vágyni a fotó alapján, hanem mindenki, aki látja. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szerelmes Úristen, hát ez milyen jól néz már ki?! Egy ráérős reggelen ki fogom próbálni! Puszik, B.csek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Mindenképp ajánlom B.csek, örülök, hogy hallok rólad.
      Puszillak én is!

      Törlés
  3. És szendvicssütőben még gyorsabb...

    VálaszTörlés
  4. Ma megcsináltam. Pár perc az egész és mennyei��

    VálaszTörlés
  5. Ma reggel megcsináltam! Pár perc az egész és mennyei:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban